19.10.2012

She Looks Like Diamonds

Pilvinen sää ei suosinut kynsikuvaajaa. Sain silti jotenkin ikuistettua tuoreimmat kynnet. Pitänee opetella käyttämään tuota kameraa vähän paremmin!

Kynsillä OPI:n ihana Steady As She Rose. Leimat Konadin White Pearl -lakalla m64 -laatasta. Sitten lisäsin muutaman timantin. Ja vähän myöhemmin vielä muutamia lisää. Nyt timantteja ainakin riittää.





Onnistuin taas murtamaan suurimman osan kynsistäni. Onneksi vaaleat lakkaukset saavat kynnet näyttämään hiukan todellisuutta pidemmiltä.

12 kommenttia:

  1. Oon niiin monta kertaa päättänyt, että mä en tarvitse Steady as She Rosea, vaikka mulla on melkein kaikki muut Pirates-kokoelmasta... Mutta näistä kynsistä tuli vähän sellainen fiilis, että töiden jälkeen pitäisi poiketa lähimpään kauppaan joka tätä vielä myy ja nappaa se heti saman tien mukaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi kaunis lakka, yksi mun suosikeista. Sellainen ihanan murrettu vaaleanpunainen. Mua taas houkuttaisi ne muut Pirates -kokoelman lakat, kun omistan niitä vain kaksi! Tosi kiva kokoelma. :D

      Poista
  2. Ihanat kynnet! Nätti pohja ja kivasti laitettu strassit :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hienot ja jotenkin elegantit kynnet :) toi koru varmasti korosti sitä vaikutelmaa muttan upeet on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, korut luo mukavasti tunnelmaa. :D

      Poista
  4. Sulle on tunnustus mun blogissa :))
    http://theyellownails.blogspot.fi/2012/11/i-love-your-blog-blog-with-substance.html

    VastaaPoista
  5. Näköjään muutkin ovat liikkeellä saman asian suhteen, myös minun blogista löytyy sulle haaste :)

    http://pretty-boudoir.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita! :)